Ви є тут

Відкрита виховна година на тему "Куренівська трагедія"

13 березня 1961 року став чорним днем в історії нашого міста. В цей день Куренівський район Києва був охоплений потужним селевим потоком, який знищив будинки, забрав життя безлічі невинних людей та залишив після себе руїни та трагічні спогади. Ця трагедія стала однією з найбільш масштабних техногенних катастроф в історії міста.

04.04.2024 року викладачі циклової комісії автоматизації технологічних процесів та моніторингу навколишнього середовища Сафіна Ольга Василівна та Бондарчук Інна Михайлівна провели відкриту виховну годину зі здобувачами освіти груп ЕкА-11, ЕкМ-21, Ек-31, М-31 спеціальностей 183 «Технології захисту навколишнього середовища» та 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» відділення Екології, комп’ютерних систем та автоматизації, де була розкрита тема «Куренівська трагедія 1961 року», що мало наслідки техногенної катастрофи, коли селевий потік із Бабиного Яру крізь прорвану дамбу затопив Куренівку м. Києва й призвів до численних жертв.

Метою проведення виховного заходу є підвищення рівня свідомості та вихованості здобувачів освіти, що є показником ефективності та якості освітнього процесу.

Навчальна мета передбачає формування практичної діяльності здобувачів освіти під час доповідей на вказану тему, уміння аналізувати, спостерігати за одногрупниками і сокурсниками, стверджуючи про наслідки катастрофи на навколишнє середовище, на життя людей, і той факт, що загиблих було значно більше, ніж це було опрелюднено світові.

Виховна мета – спрямована на виховання загальнолюдських цінностей, нових ідей та образів. Виховна мета передбачає формування правильного ставлення до загальноприйнятих цінностей, моральних, екологічних, трудових, естетичних якостей. Сприяти в ході заняття у здобувачів освіти вихованню таких якостей:

  • виховувати почуття жалю та співчуття;
  • навчити розуміти горе інших людей;
  • прищеплювати співрозуміння;
  • викликати інтерес до інформації (історія столиці, рідного міста);
  • залучити, заохотити, зміцнити інтерес;
  • викликати неприйняття жорстокої радянської влади;
  • викликати бажання досліджувати рідну історію.

У рамках досягнення розвивальної мети формуються і сприймаються логічні уміння:

1. аналіз наслідків Куренівської трагедії;

2. Визначення головної мети;

3. співставлення фактів і аргументів;

4. вибудовування та проведення аналізу життя людей у той день;

5. узагальнення та систематизація інформації;

6. спростовувати і доводити інформацію;

7. визначення і роз 'яснення понять;

8. ставити проблему і вирішувати її;

9. вносити свої пропозиції для убезпечення повторної катастрофи.

Під час виховної години здобувачами освіти першого курсу ЕкА-11 було продемонстровано відео- та демонстраційний матеріал, який супроводжувався демонстрацією фотокарток події того часу та презентації з супутнім теоретичним поясненням.

На завершення виховної години було обговорено наслідки техногенної катастрофи, складені висновки та проведено вікторину з учасниками освітнього процесу.

Згуртованість, уважність та взаємопідтримка студентів один одного підкреслили важливість такої зустрічі, в результаті якої були пропозиції від студентів проводити ще такі спільні заходи.

Програма виховної години

Презентація на тему "Куренівська трагедія"

Відео на тему "Куренівська трагедія"